onsdag 25 november 2015

Virkad reflex i reflextråd och hjärtreflex


Jag var och köpte gran idag - du vet godis, och färgterapi.
Tänkte också köpa reflextråd som jag kan virka runt ett hjärta.... men så såg jag en mormorsruta virkad i reflextråd. - ja, jag var ju bara tvungen att köpa en rulle på 50 meter (det fanns inte mindre). Försäljaren sa att hon virkat med virknål 1,75 så jag gjorde lika.


Jag blev riktigt nöjd - ska nog virka flere reflexer ....
Kul som julklapp också - eller hur?

Ett virkat hjärta fick bredare reflextråd runt om








3 kommentarer:

  1. Vad kostade reflextråden? har kollat runt lite men ser inte såmycket när jag googlade

    SvaraRadera
  2. Vad kostade reflextråden? har kollat runt lite men ser inte såmycket när jag googlade

    SvaraRadera
  3. Hej
    Reflextråden kostade 17,95€ för 50 meter på Menita här i Helsingfors. Det fanns tom 90 meters rullar på Hobby Point men de var dyrare.
    Hoppas du hittar nån reflextråd nära dej!
    Ha det gott - Helena

    SvaraRadera